فناوري اطلاعات پارميس فناوري اطلاعات پارميس .

فناوري اطلاعات پارميس

نرم افزار حسابداري شركتي پارميس

شركت فناوري اطلاعات پارميس، در دهه هشتاد و با انديشه ارائه بهترين خدمات نرم­افزاري بالاخص نرم­افزارهاي حسابداري و مالي ثبت شد و نقش بسيار كليدي و مهمي را در بازار رقابت ايفا كرد. در حال حاضر، روزبه­روز شاهد افزايش رشد كيفي و كمي خانواده پارميس در ميان ديگر رقبا هستيم. از ميان متنوع­ترين محصولات ارائه شده در اين مجموعه مي­توان از نرم ­افزار حسابداري شركتي ، توليدي، بازرگاني و فروشگاهي و همين­طور ماژول و سامانه پيام كوتاه ياد كرد.

برطبق قوانين، هر يك از واحدهاي حسابداري، وظيفه دارد بعد از تحليل رويدادهاي مالي و اسناد مثبته براي ثبت آن­ها در قالب سندهاي حسابداري اقدامات لازم را انجام دهد. همزمان با پيشرفت قابل­توجه علوم رايانه­اي، سيستم­هاي اطلاعات مالي در جهت بالا رفتن دقت و صحت اطلاعات توسعه پيدا كرده­اند. ­به طوري كه، به كمك نرم­افزار حسابداري، مي­توان براي پردازش كليه داده­هاي مالي مجموعه اقتصادي خود و ذخيره­­­سازي آن­ها اقدام كرد.

 در نرم­افزار حسابداري شركتي پارميس، تمامي رويدادهاي مالي در قالب سندهاي حسابداري قابل ثبت هستند. در اسناد ثبت شده به گزارش دفتر روزنامه تمامي گزارش­هاي دفاتر معين و كل نيز درج شده­اند. بعلاوه، رويدادهاي قسمت مالي از جمله حقوق و دستمزد، انبار، فروش و خزانه­داري نيز در آن ديده مي­شوند.

ويژگي­هاي نرم ­افزار حسابداري شركتي پارميس

به طور معمول، نرم­افزارهاي حسابداري موجود در بازار، از ويژگي­هايي برخوردار هستند. خصوصياتي كه، در زمان طراحي و توليد آن­ها براساس نياز كسب­وكارها مورد توجه قرار مي­گيرند. نرم افزار حسابداري شركتي پارميس، از جمله بهترين برنامه­هاي حسابداري بوده كه با داشتن ويژگي­هايي كاربردي و امكاناتي متنوع موفق به جلب اعتماد شمار زيادي از كسب­وكارهاي مطرح و شركت­ها شده است. شماري از مهم­ترين ويژگي­هاي نرم افزار حسابداري شركتي پارميس مي­توان به موارد زير اشاره كرد.

  • داشتن طراحي دقيقاٌ متناسب با نيازهاي هر كسب­وكار
  • سازگار بودن با قوانين مالياتي و مالي كشور
  • يكپارچه بودن و قابل ادغام با انواع افزونه­ها
  • ارائه انواع گزارشات كاربردي و تحليلي
  • ارائه خدمات بعد از فروش
  • امكان توسعه و به­روزرساني نرم­افزار حسابداري
  • قيمت عالي و مناسب
  • كاربرپسند بودن و سادگي
  • ارائه پشتيباني حرفه­اي
  • امنيت فوق­العاده بالا
  • برخورداري از رابطه كاربري آسان در نرم­ افزار

معرفي نرم ­افزار حسابداري شركتي آنلاين پارميس

در صورت خريد نرم­افزار حسابداري شركتي آنلاين، امكان استفاده از قابليت­هاي خاصي را داريد. امكان دسترسي به سيستم حسابداري از هر زمان و مكاني از جمله امكانات ويژه اين برنامه به شمار مي­رود. حتي به كمك اين نرم­افزار حسابداري، ديگر نيازي نيست پول زيادي را بابت نگهداري و راه­اندازي سيستم پرداخت كنيد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد، خريد اشتراك و لذت بردن از كار با نرم­افزار است.

نرم افزار حسابداري شركتي اندرويدي پارميس

پلتفرم اندوريد را مي­توان از جمله پلتفرم­هاي كاربردي جهت استفاده از نرم­افزار حسابداري شركتي به شمار آورد. به كمك اين برنامه، هر كاربري فقط به كمك تبلت يا گوشي تلفن همراه و تنها با وصل شدن به اينترنت دسترسي كاملي به امكانات حسابداري مجموعه اقتصادي دارند. شركت پارميس نيز دست به توليد نرم­ افزار حسابداري شركتي اندرويدي پارميس اسمارت جهت انواع شركت­ها زده است. از ميان قابليت­هاي اين نرم­افزار مي­توان از رسيد و حواله انبار، صدور انواع فاكتور، امكان سفارش و مواردي از اين قبيل ياد كرد.

نرم افزار حسابداري شركتي ويندوزي پارميس

نرم­افزار شركتي ويندوزي، امكان حركت با سرعت بالا را به هر كدام از كاربران مي­دهد. اين مورد، در زمان صادر كردن فاكتورهاي فروش و يا سندهاي حسابداري بسيار به كار مي­آيد. بعلاوه، در اين نرم­افزار مي­توانيد از كليدهاي ميانبر يا shortcut استفاده كنيد. به اين ترتيب، كاربران حرفه­اي­تر، بدون هيچ دغدغه­اي و بسيار روان و ساده با آن كار مي­كنند. اين موضوع، در كسب­وكارهايي كه هر روزه تعداد زيادي فاكتور و سند را صادر مي­كنند، بسيار اهميت دارد.

جمع ­بندي

نرم ­افزار حسابداري شركتي پارميس، تنها قسمتي از مجموعه برنامه­هاي كاربردي است كه توسط اين شركت توليد و در دسترس كاربران قرار داده شده است. اگر تمايل به خريد اين نرم­افزار داريد، تيم فروش پارميس آماده خدمتگذاري به شما در زمينه ارائه دموي رايگان و مشاوره­هاي لازم قبل از خريد از طريق شماره تلفن درج شده در وبسايت است.


برچسب: نرم افزار حسابدراي شركتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۵:۱۷ توسط:پارميس موضوع: نظرات (0)