فناوری اطلاعات پارمیس فناوری اطلاعات پارمیس .

فناوری اطلاعات پارمیس

نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در دهه هشتاد و با اندیشه ارائه بهترین خدمات نرم­افزاری بالاخص نرم­افزارهای حسابداری و مالی ثبت شد و نقش بسیار کلیدی و مهمی را در بازار رقابت ایفا کرد. در حال حاضر، روزبه­روز شاهد افزایش رشد کیفی و کمی خانواده پارمیس در میان دیگر رقبا هستیم. از میان متنوع­ترین محصولات ارائه شده در این مجموعه می­توان از نرم ­افزار حسابداری شرکتی ، تولیدی، بازرگانی و فروشگاهی و همین­طور ماژول و سامانه پیام کوتاه یاد کرد.

برطبق قوانین، هر یک از واحدهای حسابداری، وظیفه دارد بعد از تحلیل رویدادهای مالی و اسناد مثبته برای ثبت آن­ها در قالب سندهای حسابداری اقدامات لازم را انجام دهد. همزمان با پیشرفت قابل­توجه علوم رایانه­ای، سیستم­های اطلاعات مالی در جهت بالا رفتن دقت و صحت اطلاعات توسعه پیدا کرده­اند. ­به طوری که، به کمک نرم­افزار حسابداری، می­توان برای پردازش کلیه داده­های مالی مجموعه اقتصادی خود و ذخیره­­­سازی آن­ها اقدام کرد.

 در نرم­افزار حسابداری شرکتی پارمیس، تمامی رویدادهای مالی در قالب سندهای حسابداری قابل ثبت هستند. در اسناد ثبت شده به گزارش دفتر روزنامه تمامی گزارش­های دفاتر معین و کل نیز درج شده­اند. بعلاوه، رویدادهای قسمت مالی از جمله حقوق و دستمزد، انبار، فروش و خزانه­داری نیز در آن دیده می­شوند.

ویژگی­های نرم ­افزار حسابداری شرکتی پارمیس

به طور معمول، نرم­افزارهای حسابداری موجود در بازار، از ویژگی­هایی برخوردار هستند. خصوصیاتی که، در زمان طراحی و تولید آن­ها براساس نیاز کسب­وکارها مورد توجه قرار می­گیرند. نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس، از جمله بهترین برنامه­های حسابداری بوده که با داشتن ویژگی­هایی کاربردی و امکاناتی متنوع موفق به جلب اعتماد شمار زیادی از کسب­وکارهای مطرح و شرکت­ها شده است. شماری از مهم­ترین ویژگی­های نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • داشتن طراحی دقیقاٌ متناسب با نیازهای هر کسب­وکار
  • سازگار بودن با قوانین مالیاتی و مالی کشور
  • یکپارچه بودن و قابل ادغام با انواع افزونه­ها
  • ارائه انواع گزارشات کاربردی و تحلیلی
  • ارائه خدمات بعد از فروش
  • امکان توسعه و به­روزرسانی نرم­افزار حسابداری
  • قیمت عالی و مناسب
  • کاربرپسند بودن و سادگی
  • ارائه پشتیبانی حرفه­ای
  • امنیت فوق­العاده بالا
  • برخورداری از رابطه کاربری آسان در نرم­ افزار

معرفی نرم ­افزار حسابداری شرکتی آنلاین پارمیس

در صورت خرید نرم­افزار حسابداری شرکتی آنلاین، امکان استفاده از قابلیت­های خاصی را دارید. امکان دسترسی به سیستم حسابداری از هر زمان و مکانی از جمله امکانات ویژه این برنامه به شمار می­رود. حتی به کمک این نرم­افزار حسابداری، دیگر نیازی نیست پول زیادی را بابت نگهداری و راه­اندازی سیستم پرداخت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، خرید اشتراک و لذت بردن از کار با نرم­افزار است.

نرم افزار حسابداری شرکتی اندرویدی پارمیس

پلتفرم اندورید را می­توان از جمله پلتفرم­های کاربردی جهت استفاده از نرم­افزار حسابداری شرکتی به شمار آورد. به کمک این برنامه، هر کاربری فقط به کمک تبلت یا گوشی تلفن همراه و تنها با وصل شدن به اینترنت دسترسی کاملی به امکانات حسابداری مجموعه اقتصادی دارند. شرکت پارمیس نیز دست به تولید نرم­ افزار حسابداری شرکتی اندرویدی پارمیس اسمارت جهت انواع شرکت­ها زده است. از میان قابلیت­های این نرم­افزار می­توان از رسید و حواله انبار، صدور انواع فاکتور، امکان سفارش و مواردی از این قبیل یاد کرد.

نرم افزار حسابداری شرکتی ویندوزی پارمیس

نرم­افزار شرکتی ویندوزی، امکان حرکت با سرعت بالا را به هر کدام از کاربران می­دهد. این مورد، در زمان صادر کردن فاکتورهای فروش و یا سندهای حسابداری بسیار به کار می­آید. بعلاوه، در این نرم­افزار می­توانید از کلیدهای میانبر یا shortcut استفاده کنید. به این ترتیب، کاربران حرفه­ای­تر، بدون هیچ دغدغه­ای و بسیار روان و ساده با آن کار می­کنند. این موضوع، در کسب­وکارهایی که هر روزه تعداد زیادی فاکتور و سند را صادر می­کنند، بسیار اهمیت دارد.

جمع ­بندی

نرم ­افزار حسابداری شرکتی پارمیس، تنها قسمتی از مجموعه برنامه­های کاربردی است که توسط این شرکت تولید و در دسترس کاربران قرار داده شده است. اگر تمایل به خرید این نرم­افزار دارید، تیم فروش پارمیس آماده خدمتگذاری به شما در زمینه ارائه دموی رایگان و مشاوره­های لازم قبل از خرید از طریق شماره تلفن درج شده در وبسایت است.


برچسب: نرم افزار حسابدرای شرکتی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۵:۱۷ توسط:پارمیس موضوع: نظرات (0)