فناوری اطلاعات پارمیس فناوری اطلاعات پارمیس .

فناوری اطلاعات پارمیس

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

نرم افزار پخش مویرگی، جزء بهترین برنامه‌های تولیدی در تیم پارمیس بوده که، با داشتن ویژگی‌هایی خاص جایگاه خود را در بین مشتریان این مجموعه باز کرده است. نوزده سال پیش بود که، شرکت فناوری اطلاعات پارمیس فعالیت مستمر خود را در زمینه تولید و عرضه انواع نرم‌افزارهای کاربردی حسابداری آغاز کرد.

هدف اصلی از تهیه و ارائه انواع نرم‌افزارهای حسابداری در این مجموعه وزین، بهبود عملکرد کارفرمایان و رسیدن به اوج پیشرفت کاری بوده است. چرا که، امور حسابداری و مالی در زمانی کوتاه و با سرعتی هر چه بالاتر انجام می‌شوند. برنامه‌های تولیدی عرضه شده در شرکت پارمیس، قابلیت استفاده برای شمار زیادی از مشاغل از جمله فروشندگان پوشاک و لوازم خانگی و پوشاک یاد کرد که، کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ امکان استفاده از آن را دارند.

امکانات نرم ­افزار حسابداری پخش مویرگی پارمیس

نرم افزار پخش مویرگی، با کاربردی ساده و محیطی جذاب قابلیت‌های مختلفی را در خود جای داده است. در این بخش، با شما هستیم تا آشنایی کافی را با امکانات این برنامه فوق‌العاده آشنا کنیم. 

·         ثبت کردن کلیه فاکتورهای خرید و فروش و تراکنش‌های انجام شده به صورت آنلاین

·         ثبت کردن درخواست انواع کالا، حواله‌ها و رسیدهای انبار

·         ثبت کردن و درج دریافتی‌ها و پرداختی‌ها با جزئیات کامل در نرم افزار

·         ثبت کردن تمامی سفارش‌های دریافتی به‌وسیله بازاریابان و فرستادن آن به نرم‌افزار حسابداری پخش مویرگی

مزایای نرم­ افزار پخش مویرگی پارمیس

کلیه مجموعه‌های اقتصادی تولید و بازرگانی، با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی، دیگر نیازی به صرف زمان زیادی جهت انجام کارهای حسابداری سازمان خود ندارند. در عوض، تمام فکر و ذکر خود را به برنامه‌ریزی دقیق و اصولی جهت پیشرفت هر چه بیشتر خود اختصاص می‌دهند.

نرم‌افزار پارمیس اسمارت، اولین ابزاری است که، امکان استفاده از آن برای پخش مویرگی وجود دارد. پارمیس اسمارت، به شکلی طراحی شده که، می‌توان به راحتی آن را بر روی صندوق فروشگاهی و کامپیوتر و حتی دستگاه‌های بارکدخوان، تلفن همراه و تبلت نصب و راه‌اندازی کرد.

جالب‌تر اینکه، امکان استفاده از نرم‌افزار حسابداری پخش مویرگی به صورت آفلاین نیز در صورت عدم‌دسترسی به اینترنت برایتان وجود دارد. به این معنی که، اگر کارشناسان و بازاریابان ارتباط خود را با سرور از دست داده و اینترنت آن‌ها قطع شد، هیچ اختلالی در کارتان ایجاد نمی‌شود.

به این صورت که، بازاریابان تمامی کارهای خود از جمله ثبت و ضبط فاکتورها، پرداختی‌ها و دریافتی‌ها را بدون اتصال به شبکه اینترنت و با خیال راحت انجام داده و پس از آنلاین شدن ارتباط با سرور برقرار شده و تمامی تراکنش‌های انجام شده به سیستم مرکزی فرستاده می‌شوند.

قیمت نرم ­افزار حسابداری پخش مویرگی

با توجه به امکانات ویژه در نظر گرفته شده برای نرم افزار پخش مویرگی و افزونه‌های قابل نصب بر روی آن، باید قیمت‌های مختلفی را برای آن بپردازید. در صورت تهیه این برنامه حسابداری، دسترسی عالی به تمامی جزئیات مربوط به امور توزیع مویرگی دارید. در نتیجه، بدون هیچ اشتباه و کم‌وکاستی رویدادها را به بهترین شکل ممکن ثبت می‌فرمایید.

 امروزه، بازار رقابتی در بخش‌های متعدد نرم افزار پخش مویرگی دیده می‌شود. از این جهت امکان درج قیمت نهایی بر روی محصولات پارمیس وجود ندارد. در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با قیمت نرم‌افزار حسابداری پخش مویرگی از طریق برقراری ارتباط با تیم فروش می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید.

جمع­‌بندی

نرم‌افزار حسابداری مویرگی، تنها بخش کوچکی از تولیدات گسترده و متنوع پارمیس محسوب می‌شود. اگر بعد از خرید این برنامه کاربردی، از بخش‌های مختلف آن سر در نیاورده و نیاز به دریافت آموزش‌های لازم برای کار با نرم‌افزار مویرگی هستید، تیم کارشناسان پارمیس آماده آموزش این برنامه به شما هستند. در نتیجه، فقط کافیست با تیم خبره این مجموعه تماس حاصل کرده و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت بفرمایید.


برچسب: نرم افزار پخش مویرگی، پارمیس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۷:۴۳ توسط:پارمیس موضوع: نظرات (0)