فناوري اطلاعات پارميس فناوري اطلاعات پارميس .

فناوري اطلاعات پارميس

نرم افزار حسابداري توليدي

نرم افزار حسابداري توليدي از جمله نرم‌افزارهاي بسيار كاربردي است كه، به هر حسابدار مشغول به كار در واحدهاي توليدي براي پيشبرد هرچه بهتر و بيشتر امور حسابداري و مالي به شدت پيشنهاد مي‌شود. چرا كه، يكي از مهم‌ترين مؤلفه‌ها در رسيدن به پيشرفت اقتصادي در هر نقطه‌اي از دنيا توليد است. شركت با در اختيار داشتن تيمي حرفه‌اي و كاربلد بهترين نرم افزار حسابداري توليدي را آن هم با امكاناتي خاص و ويژه ارائه كرده است.

از آن مجموعه‌هايي است كه، همواره در جستجوي توسعه و پيشرفت تمامي صنوف مشغول به كار بوده و رضايت آن‌ها را تا حد زيادي برآورده كرده است. در حال حاضر و با توسعه و رشد قابل‌توجه كسب‌وكارها ديگر نمي‌توان انجام عالي فرايندهاي حسابداري را از آن‌ها انتظار داشت. اينجاست كه، نرم افزار حسابداري توليدي بايد وارد عمل شود تا حسابداران از سختي و سردرگمي در حين انجام كار نجات پيدا كنند.

امكانات نرم افزار حسابداري توليدي

نرم‌افزار حسابداري توليدي امكاناتي بسيار متنوع را براي راحتي كار شما عزيزان در خود جاي داده كه شناخت آن‌ها خالي از لطف نيست. در ادامه، شما را با قابليت‌هاي مختلف برنامه حسابداري توليدي به طور مفصل آشنا مي‌كنيم.

1.      اعمال مديريتي اصولي و دقيق بر روي دارايي

يكي از موارد بسيار مورد توجه در نرم‌افزار حسابداري توليدي، قابليت ادغام شدن آن با سيستم مديريت دارايي مجموعه است. به اين ترتيب، به راحتي مي‌توانيد خريدهاي بيهوده و غيرضروري را به عنوان يك توليد كننده شناسايي بفرماييد. البته، اين موضوع با عنايت به چرخه‌هاي عمر كل دارايي‌هاي صورت مي‌گيرد. اينگونه، تمام سرمايه‌گذاري‌هاي خود را بر روي تجهيزات برخوردار از توجيه اقتصادي انجام مي‌دهيد.

2.      قابليت مديريت اصولي سفارشات

وجود ماژول مديريت سفارش در نرم‌افزار حسابداري توليدي، به آساني و بدون هيچ دغدغه‌اي بتوانيد سفارشات را پيگيري كرده و از عهده بررسي و تحليل اوضاع صورتحساب‌ها به خوبي بر بياييد. به كمك اين قابليت خاص و منحصربه‌فرد، نيازي به درج دوباره داده‌ها نبوده و خود نرم‌افزار به صورت خودكار سفارش‌ها را پردازش مي‌كند و كارهايي از جمله ارسال و پرداخت تراكنش‌ها را انجام مي‌دهد. نكته جالب اينكه، در زماني بسيار كوتاه مي‌توانيد تمامي اين موارد را در دفتر كل و دو حساب دريافتني و پرداختني به ثبت برسانيد.

قابليت ارائه گزارش‌هاي لازم به مديران سازمان

كليه مديران شركت‌ها به اطلاعات و گزارشاتي دقيق و بي‌نقص از جريان مالي شركت‌ها نياز مبرمي دارند. چرا كه، از طريق همين گزارش‌هاست كه مي‌توانند تصميماتي كوچك و بزرگ براي پيشرفت روزافزون مجموعه كاري خود بگيرند. همچنين، از طريق نرم افزار حسابداري توليدي امكان سفارشي‌سازي گزارشات نيز وجود دارد. حتي مي‌توانيد آن‌ها را ويرايش كرده و آخرين اديت خود را نيز در ذخيره كنيد تا هميشه به آن دسترسي داشته باشيد.

اعمال مديريتي قوي بر روي موجودي كالاها

در صورت داشتن انباشت بيش از حد موجودي‌هاي غيرقابل استفاده هزينه‌هاي زيادي را متحمل مي‌شويد. اما در صورت داشتن نرم افزار حسابداري توليدي، به راحتي مي‌توانيد موجودي كالاها را مديريت كنيد. به اين ترتيب،  وقتي كه موجودي كالاها رو به اتمام بود، نرم‌افزار به شما براي شارژ كردن هر يك از اجناس هشدارهاي لازم را مي‌دهد.

جمع­‌بندي

بعد از خريد نرم افزار حسابداري توليدي، ديگر كليه محاسبات حسابداري شما هوشمند و مكانيزه شده و حقوق و دستمزد پرسنل مجموعه را نيز با دقت حساب مي‌كنيد. تيم كارشناسان با ارائه اطلاعاتي دقيق و مفيد در رابطه با بخش‌هاي مختلف نرم‌افزار و حتي قيمت آن در خدمت شما عزيزان هستند. از طرفي، با تكميل فرمي در سايت دموي رايگاني را نيز دريافت بفرماييد. البته، براي شناخت بيشتر اين برنامه كاربردي، امكان شركت در جلسات مشاوره و راهنمايي را داريد. از نقاط مثبت اين جلسه‌ها، امكان شركت در آن‌ها به هر دو صورت آنلاين و حضوري است.
 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۶:۲۲ توسط:پارميس موضوع: نظرات (0)

نرم افزار پخش مويرگي پارميس

نرم افزار پخش مويرگي، جزء بهترين برنامه‌هاي توليدي در تيم پارميس بوده كه، با داشتن ويژگي‌هايي خاص جايگاه خود را در بين مشتريان اين مجموعه باز كرده است. نوزده سال پيش بود كه، شركت فناوري اطلاعات پارميس فعاليت مستمر خود را در زمينه توليد و عرضه انواع نرم‌افزارهاي كاربردي حسابداري آغاز كرد.

هدف اصلي از تهيه و ارائه انواع نرم‌افزارهاي حسابداري در اين مجموعه وزين، بهبود عملكرد كارفرمايان و رسيدن به اوج پيشرفت كاري بوده است. چرا كه، امور حسابداري و مالي در زماني كوتاه و با سرعتي هر چه بالاتر انجام مي‌شوند. برنامه‌هاي توليدي عرضه شده در شركت پارميس، قابليت استفاده براي شمار زيادي از مشاغل از جمله فروشندگان پوشاك و لوازم خانگي و پوشاك ياد كرد كه، كسب‌وكارهاي كوچك، متوسط و بزرگ امكان استفاده از آن را دارند.

امكانات نرم ­افزار حسابداري پخش مويرگي پارميس

نرم افزار پخش مويرگي، با كاربردي ساده و محيطي جذاب قابليت‌هاي مختلفي را در خود جاي داده است. در اين بخش، با شما هستيم تا آشنايي كافي را با امكانات اين برنامه فوق‌العاده آشنا كنيم. 

·         ثبت كردن كليه فاكتورهاي خريد و فروش و تراكنش‌هاي انجام شده به صورت آنلاين

·         ثبت كردن درخواست انواع كالا، حواله‌ها و رسيدهاي انبار

·         ثبت كردن و درج دريافتي‌ها و پرداختي‌ها با جزئيات كامل در نرم افزار

·         ثبت كردن تمامي سفارش‌هاي دريافتي به‌وسيله بازاريابان و فرستادن آن به نرم‌افزار حسابداري پخش مويرگي

مزاياي نرم­ افزار پخش مويرگي پارميس

كليه مجموعه‌هاي اقتصادي توليد و بازرگاني، با استفاده از نرم افزار پخش مويرگي، ديگر نيازي به صرف زمان زيادي جهت انجام كارهاي حسابداري سازمان خود ندارند. در عوض، تمام فكر و ذكر خود را به برنامه‌ريزي دقيق و اصولي جهت پيشرفت هر چه بيشتر خود اختصاص مي‌دهند.

نرم‌افزار پارميس اسمارت، اولين ابزاري است كه، امكان استفاده از آن براي پخش مويرگي وجود دارد. پارميس اسمارت، به شكلي طراحي شده كه، مي‌توان به راحتي آن را بر روي صندوق فروشگاهي و كامپيوتر و حتي دستگاه‌هاي باركدخوان، تلفن همراه و تبلت نصب و راه‌اندازي كرد.

جالب‌تر اينكه، امكان استفاده از نرم‌افزار حسابداري پخش مويرگي به صورت آفلاين نيز در صورت عدم‌دسترسي به اينترنت برايتان وجود دارد. به اين معني كه، اگر كارشناسان و بازاريابان ارتباط خود را با سرور از دست داده و اينترنت آن‌ها قطع شد، هيچ اختلالي در كارتان ايجاد نمي‌شود.

به اين صورت كه، بازاريابان تمامي كارهاي خود از جمله ثبت و ضبط فاكتورها، پرداختي‌ها و دريافتي‌ها را بدون اتصال به شبكه اينترنت و با خيال راحت انجام داده و پس از آنلاين شدن ارتباط با سرور برقرار شده و تمامي تراكنش‌هاي انجام شده به سيستم مركزي فرستاده مي‌شوند.

قيمت نرم ­افزار حسابداري پخش مويرگي

با توجه به امكانات ويژه در نظر گرفته شده براي نرم افزار پخش مويرگي و افزونه‌هاي قابل نصب بر روي آن، بايد قيمت‌هاي مختلفي را براي آن بپردازيد. در صورت تهيه اين برنامه حسابداري، دسترسي عالي به تمامي جزئيات مربوط به امور توزيع مويرگي داريد. در نتيجه، بدون هيچ اشتباه و كم‌وكاستي رويدادها را به بهترين شكل ممكن ثبت مي‌فرماييد.

 امروزه، بازار رقابتي در بخش‌هاي متعدد نرم افزار پخش مويرگي ديده مي‌شود. از اين جهت امكان درج قيمت نهايي بر روي محصولات پارميس وجود ندارد. در صورت نياز به كسب اطلاعاتي دقيق در رابطه با قيمت نرم‌افزار حسابداري پخش مويرگي از طريق برقراري ارتباط با تيم فروش مي‌توانيد به اين مهم دست پيدا كنيد.

جمع­‌بندي

نرم‌افزار حسابداري مويرگي، تنها بخش كوچكي از توليدات گسترده و متنوع پارميس محسوب مي‌شود. اگر بعد از خريد اين برنامه كاربردي، از بخش‌هاي مختلف آن سر در نياورده و نياز به دريافت آموزش‌هاي لازم براي كار با نرم‌افزار مويرگي هستيد، تيم كارشناسان پارميس آماده آموزش اين برنامه به شما هستند. در نتيجه، فقط كافيست با تيم خبره اين مجموعه تماس حاصل كرده و راهنمايي‌هاي لازم را از آن‌ها دريافت بفرماييد.


برچسب: نرم افزار پخش مويرگي، پارميس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۷:۴۳ توسط:پارميس موضوع: نظرات (0)